Friday, July 22, 2022

entry pertama 22 jul 22

Asalam...

Entry pertama buat blog😂 terima kasih kepada suria amanda yg membantu setup blog ni..so i pun x tahu nak tulis apa.. Pasal first time kan.. Follower pun x tau berapa.. Apa apa better i kenalkan diri i.
Saya haidy adrutdin atau nama penuh khairul khaidi berumur 45 tahun, berasal dan masih tinggal di johor bahru.  Saya mempunya 2 orang anak dan saya baru menamatkan perkahwinan yg berusia sekitar 9 tahun pada tahun lepas.. ( sebab maybe akan dicerita kemudian)  dan ketika ini saya baru sahaja menjalin hubungan dengan seseorang  tapi long distances relationship.

Saya bekerja di singapore sebagai operation executive dalam bidang facility dan ditempatkan di dua kilang alcon di singapore

Saya merupakan seorang social media yg aktif di facebook dulu ada twitter tapi dah x aktif.

Saya dulu merupakan seorang yang fanatik kereta eropah tetapi sekarang saya cuma selesa mempunya sebiji mercedez model w124 sahaja. Malas nak pening kepala nak maintain banyak kereta

Apa pun ni cuma entry pertama banyak yg perlu diperbaiki dan belajar dari master suria amanda. 

Apa apa this is it for now happy weekend and saya akan cuba upate lagi blog ni di masa akan datang



2 comments:

  1. Keep it up brother. Looking forward for more inspired and exciting entry from you.

    ReplyDelete

1st Aug 2022

Sekian lama senyap.. Busy this few days.. Busy apa pun tak tau lah.. 😂😂.. Nak post pun topik xde tapi biasalah enjin lum panas lagi.. Nant...